Біллборди - Бігборди - Біг-Борди
Біллборди або Бігборди – один із старих видів зовнішньої реклами, найбільш ефективні рекламні носії і одні з найбільших за розміром.
Прийшли до нас бігборди з Америки, де рекламу на біллбордах почали використовувати ще в 30-х роках минулого століття.
У наш час бігборди практично не змінилися – додалося підсвічування і візуальний вигляд став сучаснішим, але сенс зовнішнього носія залишився тим самим. Одними ж з нових різновидів біг-бордов є прізмаборди або прізматрони, реклама на яких може мінятися динамічно до 3-х сюжетів по черзі.
Біллборди це перш за все статична реклама, і можуть бути з підсвічуванням або без. З підсвічуванням бігборди набагато ефективніші в наслідку збільшення часу перегляду – тимчасового періоду сприйняття обмеженого часом світлового дня, а особливо взимку коли світловий день коротше чим влітку. Біллборди це найбільший рекламний носій за площею і тому добре є видимим здалека.
Тут рекламний сюжет і посилання мають дуже важливу роль. Швидкість же сприйняття рекламного носія невелика до 10 сік, а особливо якщо її сприймає водій транспортного засобу вона може бути і того менше. Також біг-борди є «масовим рекламним носієм» і використовуються для реклами широкого діапазону товарів і послуг розрахованих на основну масу споживачів. Не варто забувати, що білборди часто використовуються в політичній рекламі лідерів і партій оскільки широко охоплюють їх електорат.
Біллборди відносно недорогий рекламний носій ефективний з точки зору маркетингу і відносно інших видів реклами.
Для короткострокових акцій використовуються як правило паперові бігборди де термін носія може бути обмежений від 1-го до 3-х місяців, в довгостроковій же рекламі іміджевою або брендовою прийнято використовувати вініл як довгостроковий і якісний матеріал, гарантійний термін зображення на якому може обчислюватися до 3-х років.
Похожие статьи:
Нет комментариев. Ваш будет первым!