Оренда бігбордів: аспекти ефективного таргетінга
У сучасних умовах оренда бігбордів є ефективним способом просування брендів, товарів та послуг. Зовнішня реклама набагато дешевше за рекламу телевізійну, а при грамотному проведенні промо-кампании, не менш результативна. В зв'язку з цим, для рекламодавця ключове питання полягає в підборі рекламних плоскостей, який би дозволив добитися максимального ефекту в стислі терміни і з мінімальними витратами. Вибір переліку бігбордів для розміщення реклами конкретного товару залежить від безлічі чинників, що визначають географічні, термінові, соціально-демографічні, поведінкові та інші особливості цільової аудиторії. Щоб оренда бігбордів була дієва, а рекламний бюджет не розпилювався, проводиться ціла низка заходів направлених на забезпечення дії реклами на потенційних клієнтів.
Оренда бігбордів
По-перше, проводиться т.з. географічний таргетінг, мета якого - задати територію обхвату рекламою певного району, міста або регіону. Це особливо актуально для організацій, чия діяльність локалізована за географічним принципом. Цілком зрозуміло, що оренда бігбордів в Херсоні абсолютно недоречна для мережі магазинів, що працюють, наприклад, в Житомирі. Більш того, у вказаному випадку, ефективнішою виявиться реклама, розміщена в безпосередній близькості від торгових точок, ніж на в'їзді до міста.
Другим найважливішим заходом є розрахунок соціально-демографічних особливостей громадян, на яких повинна впливати реклама. Від того, на кого розрахований рекламований товар, безпосередньо залежать місця, де оренда бігбордів принесе найбільшу користь. Якщо мова йде про недорогі предмети повсякденного користування, цілком доречне розміщення оголошень поблизу місць масового скупчення пішоходів і пасажирів. В той же час реклама ювелірних прикрас принесе більше користі на бігбордах, встановлених в діловій частині міста або біля місць, які відвідують заможні жінки.
Нарешті, останнім часом з'явилася можливість проведення таргетінга зовнішньої реклами за терміновим принципом. Це стало допустимим завдяки впровадженню нових рекламних плоскостей - прізматронів або, як їх ще називають - трівіжнів. Такі щити допускають ротацію декількох (зазвичай трьох) зображень за допомогою прокрутки призм, що складають поверхню борда. Таким чином, наприклад, рекламодавець-власник кафе має можливість оплачувати показ свого оголошення тільки в години обідньої перерви або увечері. За рахунок цього оренда бігбордів може обійтися дешевше.
Похожие статьи:
Нет комментариев. Ваш будет первым!