Перетяжки - Тролли - Троли
Перетяжки або так звані тролли — це легені банера як правило розміром 0,6х3 м. розтягнуті між двома дорожніми стовпами, що протилежно стоять, і з надрукованим на баннероной тканині рекламним зображенням.
Тролли (троли) один з видів зовнішньої реклами який добре вписується в міську транспортну інфраструктуру і є одним з дієвих методів донесення рекламного повідомлення.
Перетяжки як правило використовують в містах що безпосередньо залежить від особливості їх конструкції.
Однією з переваг перетяжок є можливість розкрити один рекламний сюжет декількома рекламними посиланнями — наприклад розташовуючи перетяжки на невеликій відстані один від одного, таким чином заставляючи людину, що їде в транспорті, по черзі знайомиться з сюжетом реклами, а також існує можливість використовувати так звану крізну рекламу повторюючи однаковий сюжет на відразу декількох перетяжках підряд таким чином збільшуючи загальну ефективність реклами у декілька разів.
На тролли (троли) можуть наноситься зображення з 2-х сторін, таким чином збільшуючи кількість переглядів одного рекламного носія до 2-х разів як в одну так і зворотну сторону при русі транспорту що є безперечною перевагою даного вигляду зовнішньої реклами.
На перетяжках - троллах можна використовувати одне коротке рекламне посилання і невелике зображення (як правило логотип) тому як даний носій має найменший час сприйняття зі всіх видів зовнішніх рекламних носіїв і використання складних рекламних сюжетів є недоцільним в даному вигляді реклами.
Реклама на перетяжках - троллах мобільний і зручний інструмент донесення рекламній компанії до споживача, вона може бути швидко змонтована, або знята і переміщена в інше місце (район) міста, тому часто використовується і улюблена всіма категоріями рекламодавців.
З питання підбору троллов - перетяжок в різних містах України звертайтеся до наших менеджерів.
Похожие статьи:
Нет комментариев. Ваш будет первым!