Ситілайти - Ситі-лайти – Citylight
Ситілайт або Ситі-лайт від англійського Citylight – один з основних видів зовнішніх рекламних носіїв.
City – з англійського місто (центр міста), що має на увазі знаходження даного носія як правило в центрі міста, де сконцентрована найбільша кількість людей, які сприймають даний носій. Light – світло, всі ситілайти підсвічують зсередини лампами денного кольору.
Стандартні ситілайти мають розмір 1,2х1,8 м-кодів, і комплектуються двостороннім зображенням з підсвічуванням зсередини. Особливо ефектно виглядають, а значить працюють на благо рекламодавцеві ситі-лайти саме в темний час доби. Люди проходящие мимо ситілайта знаходяться в безпосередньому контакті з даним зовнішнім носієм у відмінності від наприклад бігбордів, тому можуть добре розглянути рекламний сюжет, а в разі вдалої реклами уповільнити крок і постаратися запам'ятати рекламне посилання фірми або бренду.
Citylight – це як правило іміджева реклама, а також реклама в якій можуть бути використані як зовнішні покажчики для фірм тих, що знаходяться в безпосередній близькості від даного ситілайта. А ось наприклад на зупинках суспільного транспорту ситілайти можуть нести ширшу інформацію про адже компанію час сприйняття даного рекламного носія збільшується.
Ситі-лайти часто використовуються біля магазинів і торгівельних центрів для реклами брендів виставлених в Т.Ц. також реклами самого торгівельного центру: акцій, лотерей, розиграшів і тому подібній інформації.
Для ситілайтов використовується спеціальний напівпрозорий папір, який пропускає світло і заставляє ситілайт «світиться» рекламним зображенням, тому ситі-лайти найефективніше виглядають увечері або вночі.
З ситілайтов вийшли такі різновиди рекламної плоскості, як лайтбокси і скролери, беклайти і пілони. Ситілайти відносно недорога реклама, а інколи один з найефективніших з можливих варіантів зовнішньої реклами, наприклад для реклами бутіка на жвавій вулиці перед торгівельним центром в якому він представлений.
Похожие статьи:
Нет комментариев. Ваш будет первым!