Замовити зовнішню рекламу
Зовнішню рекламу прийнято відносити до додаткових методів просування брендів, товарів і послуг. Проте, за об'ємом оборотів вона міцно утримує друге місце, поступаючись лише рекламі телевізійній. Це пов'язано з тим, для багатьох компаній замовити зовнішню рекламу є чи не єдиним способом просунутися на ринку. Це пов'язано з цілим рядом її особливостей.
Насамперед, мова йде про можливості чіткого обхвату цільової аудиторії за географічним принципом. Це особливо ефективно для кафе, ресторанів, медичних клінік і інших установ, чий успіх залежить від відвідуваності клієнтами, що часто бувають поблизу від місцерозташування організації. Для їх залучення можна замовити зовнішню рекламу найрізноманітнішого профілю – щити, вивіски, покажчики, штендери і мн. ін.
Якщо говорити про повноцінну рекламну кампанію, то в її рамках, замовити зовнішню рекламу, означає забезпечити додаткові можливості для просування товарів або послуг.
Це пов'язано з тим, що її специфіка не передбачає надання клієнтові докладної інформації про об'єкт реклами. Відмічено, що час читання інформації на бігборді пішоходом в середньому складає 30-40 секунд, а рухомим автомобілістом 1-2 секунди. Цілком зрозуміло, що навіть якщо замовити зовнішню рекламу з максимумом інформації, особливості сприйняття не дозволять споживачеві з нею ознайомитися. Проте, з погляду просування іміджу організації або бренду ефективність зовнішньої реклами надзвичайно висока. Вона дає широкі можливості для графічного представлення товарів і послуг і охоплює велику аудиторію потенційних клієнтів. Тому замовити зовнішню рекламу може потрібно будь-якій організації, так або інакше що стикається з недоліком клієнтів.
Необхідно відзначити, що останнім часом рекламні щити сталі особливо популярні у компаній тих, що займаються виробництвом і збутом тютюновій і алкогольній продукції. Це пов'язано з обмеженнями, які накладає законодавство на рекламу подібних виробів в традиційних ЗМІ – телебаченні, газетах, радіо. Для таких фірм нічого не залишається, як замовити зовнішню рекламу, оскільки це не тільки доступний, але і ефективний спосіб просунути тютюнову і алкогольну продукцію. Особливо добре себе зарекомендувала реклама нових марок сигарет і алкоголю. При правильній реалізації рекламних кампаній «свіжих» продуктів, можна добитися, справді вибухового ефекту.
Таким чином, можна виділити цілий ряд переваг зовнішньої реклами перед іншими способами просування товарів і послуг. По-перше, якщо замовити зовнішню рекламу, можна за недовгий термін охопити вельми солідну аудиторію.
По даному показнику зовнішня реклама поступається хіба що телебаченню. По-друге, зовнішня реклама дає безмежні можливості в плані географічного таргетінга. Можна замовити зовнішню рекламу на всю країну, а можна охопити нею лише один район міста, в якому працює організація. По-третє, проглядання зовнішньої реклами має високу частоту, чим досягається додатковий ефект дії на споживача. Нарешті, по-четверте, якщо замовити зовнішню рекламу широкого формату і ефектну по дизайну, це само по собі буде могутнім чинником дії на потенційного клієнта, оскільки такі бігборди відкладаються в пам'яті.
Похожие статьи:
Нет комментариев. Ваш будет первым!