Зовнішня реклама: роль нестандартних носіїв в її ефективності
Зовнішня реклама все частіше приймає незвичайні, експресивні і виразні форми. Це стосується як її змісту, так і технічних особливостей оформлення.
Даний процес обумовлений зростаючою конкуренцією між носіями реклами і прагненням максимально ефективно використовувати площі, придатні для їх розміщення. Власники плоскостей прагнуть хоча б на півкроку випереджати конкурентів, пропонуючи замовникам майданчики, які результативніше впливають на споживача.
Відносно нова зовнішня реклама - це щити, що дозволяють проводити ротацію декількох зображень. Мова йде про прізматрони (прізмавіжни) і ролери (скролери).
Як правило, прізматрони мають стандартні для бігбордів розміри 3х6 м. Їх поверхню складають грані декількох призм, завдяки чому можна проводити зміну зображень або навіть добиватися ефекту мультиплікації. Така зовнішня реклама активніше привертає і утримує увагу споживача, а значить і результативніша. Ротація постерів відбувається залежно від введеної програми. Наприклад, якщо вибраний послідовний поворот призм, то зміна зображення проходитиме від одного краю щита до іншого. Можна вибрати і плавну зміну плакатів від центру до країв або навпаки. Такі особливості дають можливість добитися того, щоб зовнішня реклама була максимально креативною і запам'ятовувалася споживачами.
Зовнішня реклама
Трохи пізніше прізматронов була придумана інша конструкція, що дозволяє динамічно прокручувати оголошення - ролери. На просторах нашої країни (і всього СНД) популярність отримали дві модифікації ролера з внутрішнім підсвічуванням - у вигляді сіті-формата (1,2х1,8 м) і сітіборда (2,7х3,7 м). Перший по вигляду нагадує сітілайт, а другий більше схожий на невеликій борд. Ідея роботи скролерів полягає в прокрутці декількох постерів, сполучених в єдину стрічку. Особливий механізм послідовно показує макети спочатку в одному напрямі, а потім в зворотному. Така система дозволяє розробити сюжетну лінію, що логічно розвивається, або просто, проводити ротацію плакатів різних рекламодавців. У будь-якому випадку динамічна зовнішня реклама привертає до себе підвищену увагу.
Говорячи про нестандартні конструктивні рішення в зовнішній рекламі, неможливо не згадати про використання т.з. екстендерів. Їх використовування дозволяє збільшити результативність найпопулярніших носіїв зовнішньої реклами - бігбордів формату 3х6 м (а також щитів інших розмірів). Екстендер є додатковою частиною реклами, виступаючою за межі стандартного прямокутника. Така зовнішня реклама вирішує цілий ряд важливих завдань. По-перше, незвичайний силует різко виділяє бігборд на тлі інших щитів, привертаючи до нього підвищену увагу. По-друге, екстендер збільшує рекламну площу. По-третє, дозволяє реалізувати найсміливіші ідеї рекламістів та дизайнерів.
Медіабаїнгове агентство «МедіаМапа» допоможе нашим замовникам розмістити рекламу на плоскостях, що дозволяють донести до споживача найбільш креативні ідеї і задуми. У нашій базі даних містяться відомості про прізматрони, скролери та інші нестандартні рекламні майданчики, встановлені у всіх куточках України. Фахівці компанії «МедіаМапа» допоможуть скласти ефективну адресну програму з урахуванням особливостей товарів і послуг, що рекламуються, а також всіх побажань клієнтів.
Похожие статьи:
Нет комментариев. Ваш будет первым!