Найвигідніше розміщення зовнішньої реклами
Сучасні міста перенасичені рекламними щитами, розтяжками і брендмауерамі. Вечірньої пори до них додається блиск ситілайтов, пілонів та іншої світлової реклами. Одне з головних завдань рекламодавця полягає в тому, щоб його інформація не загубилася на фоні різноманіття кольорів зовнішньої реклами. Тому розміщення зовнішньої реклами повинне проводитися грамотно, а довіряти цей процес варто тільки досвідченим фахівцям. Їм під силу добитися, щоб інформація ефективно впливала на споживача, а гроші рекламодавця відпрацювали себе на все сто.
Ідеальний варіант - коли біллборд або ситілайт миттєво притягує до себе увагу потенційного клієнта. Добитися цього непросто, внаслідок того, що зовнішня реклама давно стала звичним атрибутом міського життя. Щоб зацікавити людину, розміщення зовнішньої реклами завжди проводиться з урахуванням географічної локалізації цільової аудиторії. Найпростіший приклад - всіх людей можна умовно розділити по критерію способів пересування. Одні їздять на автомобілях, інші - на суспільному транспорті, є і такі, хто ходить пішки.
Цілком очевидно, що розміщення зовнішньої реклами автозапчастин або машинного масла доречніше проводити уздовж міських автомагістралей та заміських автотрас. При цьому плакат має бути яскравим, а зображення на ньому - достатньо великим. Адже автомобіліст пересувається з великою швидкістю і у нього є лічені секунди, щоб сприйняти інформацію. У тих, хто чекає автобус або тролейбус, навпаки, часу хоч відбавляй. Більш того, більшість з тих, що стоять на зупинці не знають чим себе зайняти. Тому, якщо мова йде про рекламу, яка вимагає донесення до споживача більш-менш докладній інформації, логічно розмістити її у прямій видимості із зупинок. Крім того, від певних зупинок зазвичай виїжджають одні й ті ж люди.
МедіаМапа - Розміщення зовнішньої реклами
Це дає можливість проводити рекламні кампанії «з продовженням». Якщо потрібна саме така, розміщення зовнішньої реклами поблизу скупчення нудьгуючих пасажирів дуже ефективно. Нарешті, час сприйняття реклами пішоходом складає 10-15 секунд - це більше, ніж у автомобіліста, проте істотно менше, ніж у пасажира. Традиційними площами, розрахованими на сприйняття людей даної категорії, є сіті-форматы, піллари і сіті-лайти. Це найбільш універсальні носії, в яких завдяки яскравій графіці увагу споживача можна привернути до якогось не дуже великого тексту. Важливо, що пішоходами часто є молоді люди, тому вказана плоскість добре підійде для реклами товарів, розрахованих на молодь.
Зрозуміло, що розміщення зовнішньої реклами проводиться не тільки по критерію способу пересування потенційних клієнтів. Наприклад, реклама недорогого пива, розміщена на суперсайті напроти студентського гуртожитку, справить набагато більше враження, чим та ж інформація на декількох дорогих пілларах в діловому центрі. Існує ціла низка чинників, що визначають ефективність розміщення зовнішньої реклами в певних точках міста і на різних носіях. Врахувати їх під силу тільки досвідченим рекламістам-маркетологам.
Похожие статьи:
Нет комментариев. Ваш будет первым!