Рекламний постер - економічний вид зовнішньої реклами
Рекламний постер є одним з найпоширеніших видів зовнішньої реклами через свою дешевизну і універсальність. Як правило, він є плоским екраном із статичним зображенням, але останнім часом з'явилися динамічні постери, картинки на яких міняються залежно від точки зору.
Мінімальний стандарт постера має розміри 50х70 см, а максимальний - 200х300 см. Традиційні рекламні постери - це повнокольорові плакати, які друкуються на папері, бекліте або плівці, а потім наклеюються на жорстку основу. За технологією виготовлення постери діляться на кашировані та обтяжні. Основою кашированого постеру служить картон великої товщини, на який наклеюється папір із зображенням (лайнер). Такі рекламні постери можуть мати довільну конфігурацію. Для обтяжних постерів можлива тільки прямокутна форма. Часто плакати заключають в алюмінієвий або пластиковий профіль, а для продовження терміну експлуатації ламінують. Існують і повністю пластикові постери, зображення на яких наноситься методом фотодруку. В порівнянні з паперовими, такі конструкції довговічніші.
Рекламний постер
Як правило, рекламні постери вішаються на стіну (іноді кріпляться до стелі) і служать рекламою, яку добре видно з відстані 10-15 м. Найбільш поширеною сферою застосування цієї рекламної плоскості є рекламування товару в магазинах. У супермаркетах вони часто виставляються прямо на стелажі з продукцією. Окрім цього, рекламні постери застосовуються скрізь, де потрібна недорога, але ефектна реклама - в барах і ресторанах, міському транспорті і речових ринках, виставкових центрах і навіть в ліфтах.
Незаперечний плюс цих рекламних носіїв - можливість гармонійного поєднання графічної і текстової інформації. Яскрава цікава картинка привертає споживача на першому етапі. Зацікавившись, клієнт знайомиться з текстовою складовою, яка несе головне смислове навантаження. Втім, можна зустріти постери, направлені виключно на іміджеве просування товару або навпаки, більшою мірою орієнтовані на текст. Можна з упевненістю сказати, що рекламні постери, якщо не найпрестижніші, то напевно найбільш універсальні і масові серед всіх представників зовнішньої реклами.
Замовляючи постер, замовник зазвичай вже знає, в якому місці розмістить рекламний носій. При цьому мається на увазі, що споживач матиме безпосередній і достатньо тривалий контакт з представленою там інформацією. В зв'язку з цим, дуже важливу роль грає спосіб її подачі і графічного виконання плаката. Сучасний споживач звик до великої кількості рекламних картинок, тому найважливішою якістю результативного постера є креативність його виконання. Іншими словами, рекламні постери повинні не тільки інформувати, але ще і дивувати. З цієї причини особлива увага приділяється дизайнерському виконанню реклами. Тьмяний плакат із заїждженою композицією і сюжетом чи навряд приверне увагу потенційного споживача, а значить, не буде сприйнята і текстова інформація.
Похожие статьи:
Нет комментариев. Ваш будет первым!