МедіаМапа — оператор зовнішньої реклами!
Оператори зовнішньої реклами розподіляться на дві категорії - власники рекламних конструкцій і медіабаїнгові компанії. Перші займаються безпосередньою установкою рекламних плоскостей на вулицях і фізичним розміщенням на них інформації. Разом з тим, зазвичай такі фірми мають в своєму складі рекламні підрозділи, що займаються роботою з рекламодавцями і іншими контрагентами. Агентства медіабаїнга проводять оптові закупівлі рекламних площ у їх безпосередніх господарів, з подальшим перепродажем зацікавленим клієнтам. При виникненні необхідності проведення промо-кампанії, у рекламодавця неминуче виникає питання - через кого здійснювати пошук місць під рекламу. Як показує практика, закупівля рекламних майданчиків через медіабаїнгове агентство вигідніша за самостійне розміщення. Причин тут декілька.
МедіаМапа — оператор зовнішньої реклами
По-перше, такі оператори зовнішньої реклами, як медіабаїнгові агентства часто пропонують нижчі ціни на розміщення реклами, чим самі компанії-медіаносії. Це пов'язано з тим, що ними проводиться оптова закупівля площ великими партіями, що обумовлює надання солідних знижок власниками рекламних майданчиків. У свою чергу, отримані знижки діляться між медіабаїнговим агентством і замовником реклами. Така схема роботи дозволяє рекламодавцям економити бюджет на придбання рекламних площ. Свою частку прибутку отримують і оператори зовнішньої реклами - медіабаїнгові агентства.
Друга перевага співпраці з ними полягає в ефективному витрачанні рекламного бюджету. Наше медіабаїнгове агентство «МедіаМапа» є одним з провідних операторів зовнішньої реклами України і займається підбором і здачею в оренду рекламних плоскостей всіх видів. Ми маємо в своєму розпорядженні договори і щирі контакти з десятками власників рекламних плоскостей. Нашій базі даних рекламних площ могли б позаздрити багато операторів зовнішньої реклами України. Завдяки цьому клієнти агентства «МедіаМапа» мають можливість максимально ефективно поєднувати об'єми плоскостей, що купується, з ціною реклами на них і місцеположенням майданчиків. При необхідності агентство розробляє докладний медіаплан з урахуванням специфіки рекламованого товару і розміру бюджету замовника. При цьому рекламна кампанія може носити як локальний характер, так і обумовлювати просування товарів і послуг в масштабах всієї України.
Окрім ефективного витрачання рекламного бюджету, такі оператори зовнішньої реклами, як медіабаїнгові агентства забезпечують замовникові цілу низку інших преференцій. Компанія «МедіаМапа» здійснює гнучкий підбір адресних програм, що базуються на основі побажань рекламодавця і власного багаторічного досвіду роботи на ринку зовнішньої реклами. Замовивши рекламу у нас, клієнт позбавляється ситуації, коли в числі контрагентів опиняються численні дрібні оператори зовнішньої реклами. Медіабаїнгова компанія виступає єдиним її постачальником, відповідальним за якісні і кількісні показники рекламного просування. Все це серйозно спрощує координацію рекламної компанії і контроль її виконання. Ми завжди раді бачити Вас в числі наших партнерів!
Похожие статьи:
Нет комментариев. Ваш будет первым!