Вартість зовнішньої реклами
Зовнішня реклама є одним з найефективніших способів просування брендів, товарів і послуг. Вартість зовнішньої реклами або на мові професіоналів - показник CTR (ціна тисячі рекламних контактів) найнижча серед всіх її видів, включаючи телевізійну. Це і безліч інших переваг робить зовнішню рекламу привабливою як для крупних, так і для локальних організацій.
Проте, задумавши провести ефективну рекламну кампанію і визначивши зразкову вартість зовнішньої реклами (бюджет), більшість стикається з цілим рядом проблем. Мова йде про пошуку рекламних агентств, виборі найбільш відповідних поверхонь для розміщення інформації, узгодженні умов договору на обслуговування і мн. ін. Особливі багато труднощів виникає, якщо потрібне комплексне просування в декількох регіонах. Адже в кожному з них потрібно зв'язатися з місцевим оператором рекламних послуг, окремо погоджувати вартість зовнішньої реклами і безліч інших умов операції.
Всі ці питання вирішують т.з. аутдор-баїнгові агентства. Вони займаються систематичним збором і моніторингом інформації про зайнятість рекламних площ в масштабах регіону або цілої країни. Крім того, баїнгові агентства відстежують вартість зовнішньої реклами на різних майданчиках і мають професійні, довірчі контакти з фірмами, які ними володіють. Одним з найбільших в Україні баїнгових агентств, що спеціалізуються на зовнішній рекламі, є компанія «Медіамапа». На сьогодні ми маємо в своєму розпорядженні даних про більш, ніж трьох тисячах майданчиках зовнішньої реклами в 17 областях. Щодня база даних компанії «Медіамапа» поповнюється новими носіями, які наносяться на карту, розміщену на нашому сайті. Зрозуміло, ми ретельно відстежуємо і вартість зовнішньої реклами.
Основна ж функція агентства медіабаїнга полягає в допомозі організаціям, охочим провести грамотну і ефективну рекламну кампанію, мінімізіровав вартість зовнішньої реклами. Звернувшись в агентство «Медіамапа», рекламодавець отримує повний набір сервісів по підбору адресної реклами, бронюванню рекламних площ і її розміщенню. Наші фахівці добре знають особливості регіонів, аспекти дії реклами залежно від типу рекламної плоскості і її місцерозташування. Це дозволяє добитися максимальної ефективності рекламної кампанії. Крім того, наші менеджери простежать за тим, щоб вартість зовнішньої реклами була мінімальною і вона реально була розміщена на видалених рекламних площах. Весь комплекс послуг проводиться в найкоротші терміни.
Багато в чому вартість зовнішньої реклами залежить від її носія. Основними видами зовнішньої реклами, якими займається «Медіамапа», є рекламні щити і ситілайти. Рекламні щити підрозділяються на бігборди, ситілайти, сити-форматы, піллари і суперсайти. Найпоширенішими є бігборди, які мають достатньо значні розміри (6х3 м), але через це зазвичай встановлюються уздовж автотрас або ближче до околиць міста. За оптимальне рішення для центральних магістралей міста вважаються ситіборди, стандартний розмір яких 2,7x3,7 м. Вартість зовнішньої реклами за допомогою ситібордов може сильно відрізнятися залежно від місцеположення рекламного носія. На вузьких вулицях і невеликих площах добре себе зарекомендували сити-форматы – щити габаритами 1,2x1,8 м і піллари – тумби розміром 1,2 x 1,8м. Суперсайти є найбільшими з сімейства рекламних щитів, їх стандартні розміри – 12х5 м і 15х5 м. Зазвичай вони встановлюються на високих (близько 15 м) стовпах, оснащаются підсвічуванням, завдяки чому переконливо і ефектно виглядають. Зрозуміло, і вартість зовнішньої реклами такого типу досить висока. Основним видом світлової реклами є ситілайти. Поширеним їх розміром є 1,2х1,8 м, вони розраховані на двостороннє зображення, яке підсвічує зсередини. Разом із звичайними ситілайтамі існують такі їх різновиди, як беклайти, лайтбокси, пілони і скролери. Особливо ефектно світлова реклама виглядає в темний час доби. Іншою перевагою ситілайтов є невисока вартість зовнішньої реклами такого типу.
Напевно, неспеціалістові легко заплутатися у всьому цьому різноманітті майданчиків зовнішньої реклами. Адже кожен їх тип і різновид має свої особливості в плані дії на потенційного клієнта. Непросто визначити і те, який саме носій оптимально підходить для реклами конкретного товару (послуги) і визначити прийнятну вартість зовнішньої реклами. Якщо ж мова йде про комплексному просуванні, без професіоналів рекламної справи не обійтися в принципі.
Похожие статьи:
Нет комментариев. Ваш будет первым!