Зовнішня реклама - Outdoor
Зовнішня реклама – наружка (Outdoor) один з найефективніших медіа носіїв, - адже зовнішню рекламу відмінно видно!
Це мабудь всі з основних видів зовнішньої реклами але є ще багато різновидів, наприклад "наружку" почали використовувати навіть на приватних балконах або ж у вигляді напівпрапорців на опорних стовпах, як виносні конструкції або наприклад останнім часом з'явилася тенденція встановлювати зовнішню рекламу на будівництвах, особливо якщо будівництво знаходиться в густонаселеному місці. Такі конструкції вирішують відразу 2 завдання, - несуть рекламну інформацію і в теж час прикрашають собою міський ландшафт на час будівництва ховаючи багнюку від наших очей.
Зараз без зовнішньої реклами важко собі уявити будь-яке місто або трасу, навіть в будь-якому районному центрі ви знайдете ряд рекламних конструкцій, а на жвавих трасах обов'язково гордо виглядатиме реклама якої нібудь з фірм.
У рекламістів же зовнішню рекламу прийнято називати – «наружкой» або на англійському – «Outdoor». Не даремно наші предки першої почали використовувати саме зовнішню рекламу. Перші згадки про неї з'явилися в 3-м-коді столітті до нашої ери.
Перші корчми ресторани і навіть замки мали вивіски спершу з назвами, а потім і рекламними повідомленнями.
Зовнішня реклама одна з перших навчила залучати потенційних споживачів. Не мудро, що зовнішня реклама одна з перших з'явилася на просторах колишнього СНД. Все почалося з бігбордів або біллбордів. Потім наружка почала збільшуватися в об'ємах і різновидах, що привело до різної класифікації зовнішньої реклами, а саме сучасна наружка ділиться на такі види реклами:
- Біллборди - Бігборди - Біг-Борди
- Ситілайти - Ситі-лайти - Citylight
- Рекламні щити 3х6 3х12
- Прізматрони - Прізмаборди - Призма 3х6 3х12
- Лайтбокси - Лайт-бокси - Lightbox
- Беклайти - Беклайти - Бек-лайти
- Перетяжки - Тролли - Троли
- Скролери - Ролерні дисплеї
- Брендмауери - брєндмауери - Brandmauer
- Пілони - Піллар - Рекламні тумби
У всіх регіонах України, у всіх містах і селах зовнішня реклама буде одним з джерел медіа-реклами, що самих зажадалися, а тому одним з найпопулярніших засобів донесення рекламних посилань до кінцевого споживача.
У зовнішній рекламі головне пам'ятати, що такі носії, як правило мають короткий час сприйняття (5-30 сік) тому не стоїть використовуючи наружку перенасичувати рекламний сюжет різними повідомленнями, краще виділити найважливіше, одна коротка пропозиція або слоган, і вказати одне контактне джерело, наприклад телефон, адреса сайту або е-маїл.
Наружка як правило друкується на папері в разі короткострокових акцій, а якщо ж йдеться про іміджевій рекламі або про рекламу бренду, то таку рекламу друкують на вінілі, термін збереження якого може обчислюватися до 3-х років.
Пропонуємо вам скористатися всіма перевагами зовнішньої реклами.
Похожие статьи:
Нет комментариев. Ваш будет первым!