Реклама на бігбордах - бордах: умови її ефективності
Реклама на бігбордах є найбільш популярним видом зовнішньої реклами. Вона порівняно недорого стоїть, має великий обхват і ефектно виглядає. Проте її результативність за інших рівних умов може істотно відрізнятися. Причина полягає в зовнішньому вигляді і способах подачі інформації, використовуваних в рекламному плакаті.
Як правило, власники рекламної плоскості досить добре знайомі з тим, як сприймається споживачами реклама на бордах. Тому більшість щитів встановлена на «правильній» висоті і під оптимальним кутом до місць масового скупчення людей або автомобільних потоків. Іншими словами, якщо зовнішня реклама не спрацювала або дала незначну віддачу, швидше за все, виною тому невдала ідея реклами або провальний дизайн.
Наше медіабаїнгове агентство «МедіаМапа» може гарантувати, що реклама замовників буде розміщена на бігбордах з високою частотою рекламних контактів, але її успіх багато в чому залежить і від змісту плаката. А це вже знаходиться в компетенції рекламодавця. На що ж варто звертати увагу при компоновці рекламного оголошення для бігборда?
Реклама на бігбордах
Згідно соціологічним опитам, проведеним серед автомобілістів, третину з них приваблює реклама на бордах, яка зроблена і з гумором, нестандартно і піднімає настрій. 10% відповіли, що обов'язково розглянуть плакат, якщо на нім зображена дівчина (бажано в повний зріст), необтяжена одягом. Втім, при розробці дизайну, необхідно пам'ятати, що надмірно гола натура може відвернути водія від управління. Універсальним правилом розробки макету для реклами великого формату є смислове акцентування на зображенні, а не на тексті. Це пов'язано з тим, що реклама на бордах зазвичай не дуже довго знаходиться у полі зору споживача. У таких умовах візуальні образи об'єкту реклами сприймаються набагато краще за текст.
Одна з найпоширеніших помилок дизайнерів зовнішньої реклами - насичення плаката дрібними написами. З одного боку, вони додають оголошенню максимальну інформативність, проте через сприйняття щитової реклами, далеко не завжди корисні. Якщо планується, що реклама на бігбордах буде розміщена уздовж автотрас, то упор на текстову інформацію явно недоречний. Разом з тим, якщо мова йде про щити, розраховані на пішоходів (наприклад, бігборди біля супермаркетів або зупинок), цілком допустиме розміщення не дуже довгого напису.
Експериментально доведено, що увага споживача реклами концентрується в місцях щільного скупчення графічних елементів плаката, а також в пунктах, що створюють правильні геометричні фігури. Якщо елементи на плакаті розташовані рівномірно, то увагу можна привернути частинами, відірваними від загальної маси графіки - що знаходяться від неї осторонь або відокремленими проміжками. Ідеальна реклама на бордах повинна мати динамічну композицію, яка веде погляд споживача у напрямі його руху. Зрозуміло, що всі вищезгадані прийоми зобов'язаний мати на озброєнні дизайнер, якому замовляється розробка макету. Проте, і сам замовник, повинен уміти відрізнити добре оголошення від халтури. Адже інакше можна не тільки втратити гроші, заплачені за розробку поганого макету, але і вхолосту витратити рекламний бюджет.
Похожие статьи:
Нет комментариев. Ваш будет первым!