Найпопулярніша зовнішня реклама в Україні
Зовнішня реклама в Україні, достатньо широко охоплена різноманітними рекламними плоскостями. У будь-якому куточку твого міста можна побачити біллборди, сіті-форматы, лайтбокси, беклайти, а іноді і плазмові екрани. Загальна кількість майданчиків зовнішньої реклами, що розкидані по країні, складає близько 100 тис. одиниць.
Понад чверть з них зосереджена в Києві, а інші встановлені в містах і на автомагістралях по всій Україні. Найбільш поширеним видом зовнішньої реклами є біллборди - щити стандартного розміру 3х6 м. Їх питома вага в загальній масі рекламних плоскостей складає близько 60%, тобто - це найпопулярніша зовнішня реклама в Україні. Не дивлячись на появу нових високотехнологічних і дуже ефектних її носіїв, старі добрі рекламні щити міцно тримають лідерство.
Даний факт цілком закономірний, адже реклама на біллбордах відмінно поєднує в собі ефективність і демократичну вартість. За допомогою рекламних щитів можна проводити масовані рекламні кампанії, розмістивши плакати уздовж головних магістралей міста. Зазвичай, біллборди ставлять перпендикулярно вулицям та автодорогам, на розділових смугах і транспортних розв'язках. Завдяки цьому щити впливають як на пішоходів, так і на автомобілістів. Таким чином, вони є універсальним майданчиком, де може бути розміщена будь-яка зовнішня реклама в Україні знає приклади, коли її об'єктом були як дорогі автомобілі, так і копійчані чіпси.
Зовнішня реклама в Україні
Важливою особливістю біллбордів з погляду сприйняття реклами споживачем, є їх масштабність. Для біллбордів характерні в багато разів збільшені зображення рекламованих товарів. Значна площа дозволяє реалізувати найсміливіші задуми дизайнера, надавши зображенню епічність і солідність. Величезна пляшка пива або мобільний телефон не тільки звертають на себе увагу, але і фіксуються в пам'яті потенційного споживача. Це ще в більшій мірі відноситься до модифікованих рекламних щитів з частинами що виділяються та імітують профіль об'єкту, який просуває зовнішня реклама. Україна давно звикла до того, що рекламовані товари виглядають на біллборді чіткіше і привабливіше, ніж в звичайному житті. Проте, це не заважає використанню рекламістами психологічного ефекту «атректівності», тобто підвищеній привабливості продукту.
Більшість сучасних біллбордів оснащуються підсвічуванням, що забезпечує безперервність дії реклами. Ця обставина дає рекламним щитам переваги над ситілайтамі. Якщо останні ефектно виглядають тільки в темний час доби, то біллборди працюють день і ніч. Подібна зовнішня реклама в Україні, особливо ефективна в умовах мегаполісів з їх ілюмінацією. Підсвічені щити, що підносяться над міським ландшафтом, виглядають навіть ефектніше, ніж невеликі лайтбокси.
Резюмуючи вищесказане, популярність біллбордів можна пояснити наступними (основними) причинами. По-перше, рекламні щити ефективно впливають як на автомобілістів, так і пішоходів.
По-друге, зазвичай вони розташовуються на головних магістралях, що дозволяє проводити рекламні кампанії з максимально широким обхватом аудиторії.
По-третє, більшість біллбордів оснащена підсвічуванням і впливає на споживача цілодобово. Така зовнішня реклама в Україні буде приречена на успіх протягом довгих років.
Похожие статьи:
Нет комментариев. Ваш будет первым!