Зовнішня реклама – методи її здешевлення
На зовнішній рекламі намагаються заощадити через кризу не лише невеликі й тільки починаючи свою діяльність компанії, але й великі фірми, які вже давно працюють.
Оскільки зовнішня реклама залишається найбільш дієвою, то не варто відмовлятись від неї.
Потрібно лише знайти спосіб зробити зовнішню рекламу дешевшою.
Наприклад, використовувати в якості зовнішньої реклами виносний щит (штендер). Його встановлюють неподалік від магазину чи офісу на видному місці з великою прохідністю. Вартість такої зовнішньої реклами – невелика, біля 500 грн. акий щит легко зберігати і його не важко оберігати від непогоди.
Недорогу зовнішню рекламу можна зробити «ходячою», якщо розмістити її на людині.
Зазвичай така зовнішня реклама виглядає як два щити – спереду і ззаду. Носій реклами знаходиться в місцях напливу людей в найбільш оживленні години. Така зовнішня реклама не псує фасади будівель і обходиться порівняно дешево.
Зовнішня реклама у вигляді баннера розміщується на торгових палатках та кіосках, в яких товар, що продається несе ту ж інформацію, що і реклама.
Можна заощадити на вивісці, яка теж являється зовнішньою рекламою. Зробіть її з дешевих матеріалів та оформіть по-простому. Наприклад, навіщо потрібна підсвічена реклама будівельної компанії, яка закривається в 6 годин вечора.
В якості зовнішньої реклами на будівлі офісу може бути встановлена банерна розтяжка не тільки з назвою фірми, але й з переліком послуг.
Використовуючи перераховані методи, Вам не доведеться відмовлятись від зовнішньої реклами, але разом з тим, вдасться заощадити значні кошти.
Похожие статьи:
Нет комментариев. Ваш будет первым!