Рекламна конструкція: класифікація і види
Словосполучення «рекламна конструкція», у більшості міцно асоціюється з великим рекламним щитом - бігбордом. Дійсно, цей носій є найпопулярнішим засобом зовнішньої реклами. Разом з тим, водночас з бігбордами існує велика кількість груп і різновидів рекламних плоскостей. Кожна з них має свої особливості, що обумовлюють можливість установки носія у конкретному місці і ефективність рекламування на нім того або іншого товару.
Рекламна конструкція може бути двох основних видів - стаціонарна або тимчасова. Під тимчасовими рекламними майданчиками маються на увазі штендери, плакати на будівельних огорожах і навіть такий екзотичний їх різновид, як сендвіч-мени. Зрозуміло, для серйозної і послідовної рекламної кампанії вони підходять мало. Наше медіабаїнгове агентство «МедіаМапа» займається розміщенням зовнішньої реклами на стаціонарних рекламних носіях, що окремо стоять. Вони підрозділяються на два основні типи - щитові та світлові рекламні майданчики.
Рекламна конструкція: класифікація і види
Така рекламна конструкція, як рекламний щит має величезну кількість модифікацій. За розміром їх прийнято ділити на три основні групи. По-перше, це щити малого формату, або як ще говорять - сіті-формата. Габарити таких щитів складають 1,2х1,8 м, що дозволяє встановлювати їх навіть на вузьких жвавих вулицях, біля зупинок і навіть в переходах метро. Другою (і найпопулярнішою) групою є щити середніх розмірів - 3х2 м, 4х3 м і 6х3 м. Подібні габарити іноді називають євро-форматом. Найбільш поширеними є щити 6х3 м - вони можуть бути встановлені як уздовж міських магістралей, так і на заміських шосе. Достатньо крупний розмір дозволяє рекламі впливати не тільки на пішоходів, але і на автомобілістів, що швидко їдуть. До третьої групи щитів належать т.з. суперсайти - надвеликі бігборди розмірами 3х12 і 5х10 м. Часто їх встановлюють на високі (до 30 м) стовпи і оснащують яскравим підсвічуванням. Дана рекламна конструкція надзвичайно ефектно виглядає і мимоволі привертає увагу потенційного споживача.
Не дивлячись на те, що рекламні щити зазвичай оснащуються підсвічуванням, в окремий тип рекламних конструкцій прийнято виділяти різного роду світлові короби. Найбільш популярним їх різновидом є сітілайт. Ця рекламна конструкція має внутрішнє підсвічування і габарити 1,2х1,8 м. Такі розміри обумовлюють дію в основному на пішоходів, причому в темний час доби. Проте, дані обмеження компенсуються достатньо ефектним зовнішнім виглядом. Він досягається за рахунок контрасту між яскравою світловою плямою і напівтемрявою нічного міста. Іншою перевагою сітілайтов є їх компактність. Вони з легкістю встановлюються між тротуарами і автомагістралями, а також на вузьких вулицях. Таким чином, сітілайти - це достатньо ефективна рекламна конструкція для встановлення в центрі міста, поблизу банків, торгових центрів та інших місць, де кипить нічне життя.
Похожие статьи:
Нет комментариев. Ваш будет первым!