Зовнішня реклама: огляд видів зовнішньої реклами та типів носіїв
Класифікація видів зовнішньої реклами та типів її носіїв.
Серед багатьох різновидів тотальної реклами, яка сьогодні використовується для просунення товарів та послуг, на одному з перших місць, безумовно, стоїть саме зовнішня реклама. ЇЇ різновиди дозволяють використовувати цей тип реклами для вирішення багатьох задач, при чому не залежно від розмірів конструкції рекламоносія та методів розміщення на ньому конкретної реклами, вони підрозділяються на три головних функціональних групи.
Першими тут стоять так званні «вказівники» - різного роду вивіски, рекламні щити, тендери та інші рекламні конструкції, з допомогою яких споживач швидко може знайти підприємство, яке рекламується. Далі йдуть «іміджеві», які являються стильними й оригінальними рекламними спорудженнями, розробленими по конкретному індивідуальному проекту, наприклад неонова реклама, яку видно здалеку, об'ємні літери, або ж дюралайт. В останню чергу використовуються медіа-носії, які являють собою стандартні конструкції з розміщенням реклами, призначеної для охвату цільової аудиторії при просуненні того чи іншого продукту чи послуги.
Сьогодні у такому величезному потоці найрізноманітнішої інформації, яка падає на споживача у містах, досить проблематично зупинити його розсіяну увагу на чому-небудь конкретному. Ось чому будь-яка зовнішня реклама повинна мати наступні основні характеристики. По-перше, будь-яка реклама повинна прямо «кидатись у вічі», і при цьому людина, яка знаходиться під постійною дією цілої рекламної лавини, просто зобов’язана звернути свою увагу лише на ваш носій. По-друге, кожна реклама має максимально запам’ятовуватися. Дуже важливо створити той неповторний образ, який людина, один раз помітивши, буде носити в собі постійно, і при найменшому нагадуванні буде щоразу відтворювати його знову і знову. Так що тут рекламі важливо запам’ятатись або ж іншими словами – запасти в душу.
Тепер розглянемо основні види та типи зовнішньої реклами більш детально. Найпоширенішим елементом реклами в місті без сумнівів являються світлові короби («лайт-бокси»). Найбільша різноманітність форм, починаючи з найпростіших та закінчуючи вишукано-складними, дозволяє рекламодавцю використовувати їх в якості зовнішньої реклами, а також в якості реклами інтер’єру. Наприклад, вмонтовані в носій світлові елементи значно підвищують необхідну ефективність в темну пору доби, а якщо при цьому застосувати двосторонні короби, так звані панель-кронштейни, то функціональність їх, завдяки огляду, багатократно збільшується.
Такий елемент, як об’ємні літери, в застосуванні не мають абсолютно ніяких обмежень, крім того, вони являються найяскравішим та багатофункціональним елементом будь-якого рекламного носія. Якщо врахувати чисельність матеріалів (пластик, оргскло, дерево, метал та інші), які використовуються для такого виду реклами, а також чисельність форм та розмірів, то це дає чудову змогу використовувати великі об’ємні літери в якості найбільш ефективного носія реклами.
Так реклама, як неонова, яка являється лідером серед всіх типів рекламних носіїв вже друге сторіччя, дає чудову змогу створювати поля будь-якої конфігурації, і відрізняється як багатою палітрою кольорів, так і довгим терміном її використання. До того ж застосування режиму пульсації (світло-динаміки) і максимально якісна передача світла помітно виділяють даний вид реклами від багатьох інших. Неон в поєднанні з деякими іншими рекламними носіями, як правило, застосовується дуже ефективно та органічно.
Установки для дахів. Зазвичай це громіздкі і достатньо об’ємні рекламні носії, які розміщуються в основному на кромках дахів різних будівель. Вони можуть складатись як із світлових літер, так і з об’ємних літер із зовнішнім освітленням. Це ідеальна рекламна поверхня, яка притягує увагу практично в будь-який час доби, а також в будь-яку погоду.
Панель-кронштейн дещо відрізняється від світлового короба, в основному наявністю двох рекламних площадок. Як правило, така конструкція кріпиться до вертикальної опори перпендикулярно руху пішоходів і транспорту, що збільшує огляд її поверхні з обох сторін як мінімум вдвоє.
Навіси та маркізи являються не тільки ідеальними носіями реклами, але й архітектурними елементами, виконуючи своє пряме призначення – захист від непогоди та прикраса фасаду. Декоративно оформленні та вміло підсвіченні, такі навіси надають будівлі досить сучасний і діловий вигляд.
Найдоступнішим і відносно недорогим видом ефективної зовнішньої реклами являються штендери – складні виносні щити. Штендери виготовляють із найсучасніших матеріалів, що дозволяє використовувати їх практично в будь-яких умовах. Різниця модифікацій при достатній компактності та мобільності роблять штендер практично незамінним джерелом розповсюдження інформації будь-якої форми.
Також існує такий вид рекламування, як таблички. Таблички можуть бути не тільки рекламними, але й інформаційними, фасадними, офісними, дверними, настільними, або просто застосовуватись у вигляді вказівників. Варіанти виконання табличок залежать виключно від бажання замовника, а також креативності дизайну. Для виготовлення табличок зазвичай використовують всі доступні види матеріалів.
Інформаційні стенди поділяються на стенди як з незмінною, так і з оперативно змінною інформацією. Матеріали для їх виготовлення також підбирають найрізноманітніші, як у випадку з табличками, і в залежності від можливостей замовника і професіоналізму розробника. Зазвичай, інформаційні стенді представленні великою кількістю різноманітних модифікацій.
Похожие статьи:
Нет комментариев. Ваш будет первым!